Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

Μα πού είναι οι Διακοπές μας ;


Πού ειναι το σφουγγάρι μου,
Garry μου Garry μου,

πού είναι η ιστοσανίδα μου,
Βρασίδα μου, Βρασίδα μου.

πού ειναι το τζετ-σκί μας,
το πήρε ο Πύρρος Δήμας,

πού είναι το μαγιό μου,
ρώτα ευθύς το γιό μου

πού ειναι η ρακέτα μου
το σάντουις μπαγκέτα μου 

πού ειναι το ομπρέλλα μου
θα ξέρει η κοπέλλα μου,

πού ειναι τα βιβλία μας
μαμώ τη μαλακία μας,

πού πήγε ο φραππές μου
μολόγα το και πες μου,

πού είναι η κρύα μπύρα μου,
ξεκίνα και μαρτύρα μου,

πού είν' το πεταχτάρι μου
και του ταβλιού το ζάρι μου

πού ειναι ο νέος γκάρντ,
τον έφαγε η Λανγκάρντ ;

πού ειναι οι διακοπές μου
πες μου ρε φίλε, πές  μου,
τις πήρε το Μνημόνιο ;
τις πήρε ο Ολι Ρεν ;

Αντε να ξαναφύγουμε για θάλασσες τρελλές,
σε παραλίες όμορφες, γαλάζιες, καθαρές.

Καλό Αύγουστο λέμε, αντε γιατι ο χειμώνας θα 'ναι κομμάτι δύσκολος.

3 σχόλια:

  1. Μπύρα, μπύρα και
    άγκυρες και βίρα
    πανιά ανοίγουμε και πάμε
    ...μα σάμπως να κοιμάμαι???
    Αθήνα βρίσκομαι ακόμα
    μυαλό και σώμα βρίσκονται σε κώμα
    Για διακοπές δεν φύγαμε ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα έλεγα νομίζω θα έκανες καλά,
    προς Πειραιά να πήγαινες και ν' άνοιγες πανιά.
    Το ίδιο κι εγω σκέφτομαι να κάνω ολοταχώς,
    μα πρέπει πρώτα μια δουλειά να κάνω,δυστυχώς.
    Σε πλοίο θα φορτώσω σκηνή και σλίπιν μπάγκ,
    ολίγα ρούχα, ψαρικά, το σκύλο μου τον Ντάγκ,
    και δρόμο εξαφανίζομαι προς κοντινό νησάκι,
    ξεκίνα, κάνετο κι εσυ, my dear dyosmaraki.

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!
    Να που τα φράγκα και αν μας φάγανε
    το γέλιο μας δεν μάρανε!

    Φιλιά θαλασσινά!

    Υ.Γ Το Βρασίδα έχασα και ψάχνω να τον βρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή