Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

Αχβαχχχχ ...

Με πιάσανε τα ΜΑΤ μια μέρα στην Αθηνα,
μακάρι να 'μουν για καφέ πιο περα, στη Ραφήνα,
κι αν θες και προς τη Βέροια να χάζευα τ' αρχαία,
τον τάφο εκει του Φίλιππα χωρις τα ΜΑΤ και ΜΕΑ,
να 'χα και 800 ευρώ, δεν ξέρω πού να πα να βρω,
να τράβαγα απο κει, για μια Χαλκιδική.
Τι να σου κάνω μάνα μου μαμώ τηνε φουτάνα μου,
ειν' η ζωή τατιάνα κι η μάνα τους πουτάνα.

Τι απεργία κάναμε, τι όμορφη πορεία,
φοβήθηκαν οι υπουργοί πίσω απ τη τζαμαρία,
και είπανε ενα μυστικό στην Κούλα, τη Μαρία,
οτι θα δώσουν αύξηση μισθού, το δυό χιλιάδες είκοσ'τρία.
Στ' αρχίδια μας ρε υπουργέ, εσυ θα χεις πεθάνει,
εμεις τι θ απογίνουμε, ρώτησα τον τσοπάνη,
και μου απάντησε "μικρέ τράβα μεσα στη στάνη
να δεις αν έρχομαι απο κει μαλάκα μαστρο Γιάννη".

Μιλάμε δάκρυ έχυσα πολύ,
δραματική πορεία, συγκίνηση και δάκρυα,
απ την Αστυνομία.

Ααα, ρε γαμωτο φίλε μου, δεν πάμε σε κανα νησί,
να πιούμε κανα ούζο, μεζε στη θάλασσα και γάβρο,
εδω, με έκαναν μαύρο.

Ρε τους μαλάκες είπαμε, να λέν και να ξελένε,
άλλα μας ειπαν κάποτε κι άλλα σήμερα  λένε.
Πού θα μου πάει όμως, μιά μερα θα γελάω,
με την κατάντια της Ελλάς και θα παραμιλάω,
και κει να δεις τι όμορφα θα είμαι μια χαρά,
άσχετα που το ρούχο μου γαμώτο μη γαμίσω,
θα δένει απο πίσω ....


Αφιερωμένο στην καθημερινή ελληνική τρέλλα.

4 σχόλια:

  1. Πάλι καλά που μας έμεινε το χιούμορ κάτι είναι και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλά zoyzoy ...
    το χιούμορ βοηθάει να την παλέψουμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε τζονάκι και αυτός ο ιστοχώρος δικός σου είναι; Ευτυχώς που δεν είναι ακίνητο γιατί θα σε αποκαλούσαν κονομημένο. Το ποιηματάκι τα σπάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα να δεις πώς εχιε το πράγμα :
    - Εχω το βασικό μου μπλογκ αυτο που ξέρεις, απο τέλη του 2004, οκ αρχες 2005 επίσημα.
    - Απο λάθος έφτιαξα ενα ακόμα.
    - Για τεστ έφτιαξα δύο ακόμα.
    - Για τα αθλητικά εφτιαξα ενα ακόμα, το Sportsquall ...
    - Ημουν ήδη στο Greece in Pictures μαζι με την εξαίρετη μπλόγκερ cook.
    - Με τον φοβερο και τρομερό GrBase είμαστε μαζι στον "Πανωλεθρίαμβο".
    - και για την πλάκα μας με τον μπλόγκερ Βρασίδα φτιάξαμε αυτο εδω. Κάνε μια βόλτα και στις παλιότερες αναρτήσεις να γελάσεις.

    Kαι ξέρεις, τόσα χρόνια φιλτράρονται πολλά πράγματα και ενα απο αυτά ειναι οι φίλοι που κάνουμε εδω μεσα. Εισαι ενας απο αυτούς, σε διαβάζω, τα λέμε, συμφωνούμε, διαφωνούμε, τα λέμε όμορφα και ωραία.
    Εχουνε μείνει πια ολίγοι και καλοί.
    Για μενα ο Βρασίδας που είμαστε εδω μαζι ειναι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος και γοπυστάρω να το χουμε και αυτό το ιστολόγιο για την πλάκα μας, την αθυροστομία μας και αμα εστω κι ενας γελάσει τότε έχουμε πετύχει.
    Αν δεν γελάσει κανένας δνε πειράζει.
    Να σαι καλά φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή