Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010

Ο τζιπάρας !


Εγω φταίω ρε παπάρα, καραφλέ με τη τζιπάρα,
που σου ειπα κοίτα πίσω
, πρόσεχε μη σε χτυπήσω.
Να παρκάρεις δε σκαμπάζεις,
ξέρεις όμως να φωνάζεις,
αμα κάποιοι σου μιλήσουν,
θέλοντας να βοηθήσουν.

Να τη βάλεις τη τζιπάρα,
κει που ξέρεις ρε παπάρα,
πήρες ακριβό αμάξι
μα εσυ δεν εισαι εντάξει.
Μάθε οδήγημα μιλάμε, γιατι τωρα απλά γελάμε,
με το χάλι σου οι γειτόνοι, βγήκαν ολοι στο μπαλκόνι.

Μου εχάλασες τη μερα,
και δε θέλω να μιλήσω,
μη σου πιάσω τον πατέρα,
μια και δυο και τον γ...
Απο δω και στο εξής να το ξέρεις θα με δείς,
με χατζάρα, με σπαθί, κι αμα θελεις ...πες κουβέντα !

* Πραγματική ιστορία στη γειτονιά μου. Ενας πήγε να παρκάρει και παραλίγο να πέσει πάνω μου. Του λέω "ωπα, πρόσεχε φίλε" και αμέσως μου την έπεσε και μ έβριζε "και τι θες εσυ και πού με ξέρεις" και τέτοια έλεγε.
Καλά μερικοί άνθρωποι ειναι τελείως *μπιπ*... φταίω εγω μετά αν με δει κάποια μέρα με το φωτόσπαθο του Ανακιν Σκάϊγουόκερ μπροστά του ; Λέμε τωρα.
... να ετσι όπως με έκανα στο καρτουνάκι της εικόνας !

4 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα!! Απίστευτο!!!
    Τι να την κάνεις τη χατζάρα! Τον αποτελείωσες με την γραφή σου!!
    Απαιχτος!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σκιτσάκι μου να δω αν θα αρέσει σε κανεναν.
    Α, καλά εχω να τον δω κανα μήνα αυτόν τον τύπο, ας μου πει καμμια μερα τίποτα και θα δει, θα του δώσω ενα .... λινκ γι αυτη την ανάρτηση ! Χα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλή φάση έχεις!!
    Για να τον κάνεις ποίημα φαντάζομαι πως έγινες
    τούρμπο!!
    Ωραίο σε βρίσκω στο σκίτσο με φόρμα καράτε??
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπα, οχι, πιο πολυ στενοχωρήθηκα που μου μίλησε άσχημα ο τύπος παρά θύμωσα. Κατάλαβα γιατι αποξενώνεται ο κόσμος σιγα σιγα, δεν σου μιλάνε αν δεν σε ξέρουν και δενθέλουν ουτε να τους γνωρίσεις ουτε να σου μιλούν γιατι παντού βλέπουν εχθρούς.
    Στο σκίτσο με έκανα σαν καρατερίστα αλλα δεν εχω σχέση με το άθλημα αυτό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή