Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

Πάλι θα ψηφίσουμε

Στο τμήμα το 17 , στο τάδε το σχολείο,
να πάμε να ψηφίσουμε είπε το υπουργείο

κι αμα δεν πάς ντροπή σου,
να πέσει το πουλί σου,

δεν ειναι λύση η αποχή,
αμα δε μπάς ντροπή σου.


Εχουμε ρε Βρασίδα
λασκαρισμένη βίδα,
αυτές τις εποχές.

Και πες μου εσυ πώς άραγε,
αυτούς που χθές τους βάραγε,
στο κράνος μαλακία,
θα τους ψηφίσουμε ξανά,
με κόπο και θυσία ;

Λένε να πάρουμε απόφαση ευθύνης,
ξεχάσαν όμως να μας πούν, για τις τιμές βενζίνης

Λένε να κάνουμε μπροστά για μιά Ελλάδα νέα,
αφου η παλιά κατάντησε να ειναι στα ΑΜΕΑ.

Νομίζω υποψήφιοι οφείλουμε να μπούμε,
σε λίστα εκκολαπτόμενων πολιτικών να ζούμε,
τη μάπα σου, τη μούρη μου να δω σε μιά πλατεία,
δίπλα σ' αυτές τραγουδιστών, αφίσες, μεγαλεία.
Ξουρίσου όμως φιλε μου, χτενίσου πλύσου ντύσου,
να φαίνεσαι πανέμορφος κι εγω ειμαι μαζί σου.

... σοβαρά τωρα, ΠΑΛΙ Εκλογές ;;;;; γαμώτη μου !

4 σχόλια:

  1. Απαίχτος!!!!!
    Πολύ γέλασα!!!!
    Σε αναμονή του επόμενου για το εκλογικό αποτέλεσμα!
    Σημείωση : είναι η πρώτη φορά που κάθησα και διάβασα ανάρτηση με πολιτικό περιεχόμενο!
    Καλό σκ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανο!!
    Κρατώ το:
    "δεν ειναι λύση η αποχή,
    αμα δε μπάς ντροπή σου..."
    Αντε και καλό μας βόλι!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. next day απορώ πώς βρίσκω κέφι να γράφω τέτοια, δηλ. αν ήμουν και πιο καλά τι θα γραφα omg !
    Θα με λένε ασόβαρο αλλα τελος πάντων, χαίρομαι που γέλασες.
    Ο Βρασίδας εδω ο άλλος ποιητής γράφει πολυ καλύτερα, αμα γράψει κατι θα δείς.

    Ευχαριστώ που πέρασες, το μπλογκ το δικό σου ειναι πανέμορφο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα έπιασες την ουσία ή εστω μιά απο αυτές.
    Ξέρεις οι πλάκες και τα αστεία ειναι πολυ σοβαρή υπόθεση !
    Μπορείς να πείς τα πάντα με πλάκες και να περάσεις και μηνύματα, να πεις αυτο που θες !
    Πάντα χαίρομαι με τα σχόλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή