Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2009

Τα νεύρα μου και νέοι φοροι

Αστοδιαλογο.
Αστοδιαλογο μαλακα καραγκιοζη
παπαρόπουλε, χοντρέ, φραγκοφονιά
ούτε ο κώλος της Νατάσας δε σε σώζει
κατα φαντασία άντρα και γαμιά
Ότι μπινελίκι και να ρίξω είναι λίγο
ιδρωμένε και λιγδιάρη βρωμερε
λέω να σε φτύσω και να φύγω
και το σάλιο μου πολύ σου είναι ρε
Ποιά γυναίκα θα μπορούσε να αντέξει
να ξεράσει απο μέσα της εσένα
ποιας μητέρας το μυαλό δεν θα χε παίξει
εμβατήριο θλιβερό αυτή τη μέρα
Του διαβόλου και του πούστη σκατογέννημα
παλιαρχίδα κερατά, βερνικωμένε
τη γυναίκα σου πηδούσε ο Ζαχόπουλος
και εσύ ξεσπάς σε μένα γαμημένε;
Τα παιδιά σου στον χασάπη εχουν μοιάσει
το προγούλι σου στ' αρχίδια εχει φτάσει
τρως και τρώς και δε χορταίνεις ψωλογλύφτη
που σε κάναμε οι μαλάκες σα χαλίφη
Τα θυμάσαι πούστη τα παπαγαλάκια
που μου είχες στη διαφήμιση πετάξει;
Παρτα βάλτα στην κωλάρα σου ψωλάκια
που παπάς σε πέντε ώρες να σε θάψει

Τούτα είναι τα νεύρα του Βρασίδα
που σε στίχους στ' ονειρό μου εγώ τα είδα
περιμένουν μουσικό που χει ταλέντο
μελοποίηση να κάνει σε σονέτο
Κι αν σας έθιξα το φίλο σας τον Κώστα
στα παπάρια μου και όπου θέλεις χώστα
Τη γαμοκυβέρνησή σας δεν αντέχω
και τα δίκια ολου του κόσμου έχω.

2 σχόλια:

  1. Απαπαπαπαπ ... χοχοχο μιλλλάμε σκχχχληρή γλώσσα κατά του καημένου του μπούλη !
    Καλα, δεν υπάρχει άλλος να τον εχει βρίσει τόσο πολυ ο κόσμος !
    Πωπω ρε συ θα του δημιουργήσεις κόμβλεξ του ανθρώπου και δε θα μπορεί να παίξει playstation !
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και από τότε μπήκανε και άλλοι και άλλοι και άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή