Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2009

Άντρες με όρχεις

Ειμαι ο Βρασιδας και δεν ειμαι καθολου καλα. Ουτε το να παρακολουθω τον κωλο της Πετρούλας δε με φτιαχνει. Φανταστειτε χάλι ε;
Ο άλλος που ειναι χάθηκε;
Τζονακο γιατι δε μιλας, γιατι καθόλου δε λαλάς;
Ρε μπας και σε επέτυχε κανένας κερατάς;

Τελος πάντων σήμερα στη σοβαρή εκπομπή του Αστοδιάλογου θα ασχοληθούμε με άντρες. Βαρβατίλα και αρσενικίλα να στάζει. Περπατάνε και τα σερνουνε ρε παιδι μουυυυυ!!! Εμπρος γυναίκες bloggers (και οι ομοσκυλοσκυλοι επίσης) μαζευτείτε να δείτε αντρίλα να σταλάζει. Πολύ σερνικίλα ρε παιδι μου. Πάρα πολύ.

Φυσικά ΟΛΟΙ καταλάβατε οτι μιλάω για το απόλυτο αρσενικό. Τον ζιγκολό , τον άντρα (με κάπα κεφαλαίο), τον απόλυτο κυρίαρχο (με γ κεφαλαίο και αυτο, πως λεμε ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ) τον ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑ (τρεμετε ρε κουφάλες) και φυσικά ΒΟΥΛΕΥΤΗ (μπραβο μαλακες μου) του Ελληνικού Κοινοβουλίου τον Θανασάκη (χαϊδευτικό Γιούλα) .

Απολαψτε.




Και μόνο ο τροπος που λεει "Ειδικες Δυναμεις" τα λέει όλα για τη Γιούλα. Σιγουρα υπηρετησε σε καποιο υπέροχο γραφείο αρκετά κοντα (περιπου 10χλμ από το οποιο πεδίο ασκήσεων)
Ασε που ο Πλεύρης ειναι συνηθισμένος να κατεβαζει τα παντελόνια και να σκύβει. Πως αλλιως εγινε βουλευτής δηλαδή; Ομως δεν παει να πεί οτι θα πρεπει να μας αρεσει κι εμάς έτσι Γιούλα;
Ο πατερας του παιδιου για το οποιο μιλαει η κουνιστή Γιούλα είναι αξιοθαυμαστος. Ομως εγώ στη θέση του θα ειχα πηδηξει αρκετά άσχημα το στρατόκαυλο αυτο αντράκι. Το θέμα όμως είναι άλλο.

ΚΑΛΑ ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΧΙΔΙ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ;


Υ.Γ. 1 Πλεύρη ξερεις ποσους "καταδρομεις" σαν εσενα εχω πηδηξει στο στρατο; Ουουουου... Αστα Γιούλα, μιλιούνια... Ερχοντουσαν στο στρατοπεδο οταν βγαιναμε και λέγανε "Τον γύρο του Κόσμου με 5000 δραχμες παιδιαααααα"....

Υ.Γ. 2 Το βίντεο έχει και μια προσφορά. Περιέχει και λίγο ΑΔΩΝΙ (χαϊδευτικό Μαλάκας) (τυχερες γυναίκες σας βόλεψα παλι, ολη τη νύχτα ονειρώξεις θα κάνετε). Τον 2ο απόλυτο αρσενικό και μάλιστα εντελώς δωρεάν (όπως μοιράζεται και το μυαλό που κουβαλάει)

7 σχόλια:

  1. Εδω ειμαι ρε Βρασίδα μου
    θρηνάω την πατρίδα μου,
    δεν εχω όμως ηχεία,
    ν ακούσω τα αστεία.

    Η βαρβατίλα πνίγει,
    συζήτηση ανοίγει,
    τα ίδια και τα ίδια,
    μα πρήξανε τα ...φρύδια.

    Κι εσυ ομως ετοιμάσου,
    μην έρθουν και μας πιάσουν
    για κάθε ενδεχόμενο,
    γι άσεμνο περιεχόμενο.

    Αααααααααα, καλημέραααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aσεμνο περιεχομενο ε; Ωραια ιδεα για την επομενη αναρτηση τζονι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζεψτε ρε τα...κρεματζούλια,γέμισε το μπλογκ α...(μπιπ)!

    Επωδός:Τρελός παπάς σας βάφτισε!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτσε να κάνομε ενα συμμάζεμα, τα παράτησε ολα χύμα ο Βρασίδας, έχουμε αρ...οπλημμύρα !
    Αχ βαχ... κατακαημένη Ελλάς της τεστοστερόνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελαίνομαι,παθιάζομαι,το μάτι μου γυαλίζει
    τον Πλεύρη σαν μου δείχνετε τους φλώρους να υβρίζει.

    Αντρίλα επλημμύρισε ουυυυλο το παραθύρι,
    κι εγώ αναστατώθηκα...θα κάνω χαρακίρι !!!

    Εξηγησε μου τ' όνειρο, όπως άλλος κανείς δεν ξέρει,
    φαντάρος ντύσου να σε δω και βάλε λίγο χέρι.

    Χτύπα με αλύπητα την ώρα που με γδύνεις,
    οι πεζοναύτες μόνο ξέρουν τον τρόπο να το δίνεις !!!

    Μπρρρρρρρρ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγκυα ... αφου έμπλεξες με τόσες τεστοστερόνες, μπορεί.
    Φτιάξε παιδικό δωμάτιο, άμεσα.

    Και καλλιεργησε παιδάκι μου το ποιητικό σου ταλιέντου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή