Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009

Nέο θέμα χωρίς θέμα κι ελάχιστο αίμα

Πριν απο κάμποσα λεπτά, έφαγα μία μαχαιριά,
και μου ρθε η ιδέα, του αίματος μοιραία.

Βρασίδα βάλε θέμα, με βία σέξ και αίμα,
Εγω ετοιμάζω άλλο, δικαστικό, μεγάλο,
οταν θα το δαμάσω, θα το δοκιμάσω,
να δω αν είναι trendy, αντάξιο του λεβέντη,
του μάστορα του τζόνι, του φίλου του Αντώνη,
της φίλης του της Μίκας, ξαδέρφης της Μαρίκας,
που ειναι απο τον Πόντο, ανάστημα ενα πόντο,
αλλα φορά τακούνι κι εχει ψηλό πηγούνι,
αλλιως πώς θά βρει γκόμενο, πλούσιο κι ανερχόμενο ;
Που λες καλέ μου φίλε, παράγγειλα ποτά,
κανόνισε άμα έρθεις να μην τα πιείς κι αυτά !
Και γράψε κανα θέμα, με έρωτες και ψέμα,
εχεις ταλέντο μπόμπα στο να μας κάνεις ρόμπα.

Υπογραφή : Ο συνέταιρος
υ-γού : Αλλαξα την ωρα στο μπλογκ και δείχνει κανονικά τώρα, μπορείς να την εμπιστευτείς.
Αφου για να πάρω χάπι κοιτάω την Αστοδιαλογώρα ! Σούπερ ετσι ;

11 σχόλια:

  1. Aλλαξες ωρα στο βλογκ; Ρε ειναι θεος λεμε. Μπορει να βανει οτι ωρα θελει...

    Τζονι μολις κχσυπνησα με μια κεφαλα καζανι ποτανα κενωνια. Μαλλον στη δουλεια επρεπε να ειμαι τωρα αλλα τετοιο καθαρμα που ειμαι πεφτω να ξανακοιμηθω.

    Αυτη τη ξαδερφη με τα τακουνια να τη μαζεψεις ομως κυκλοφορανε και δρακοι... Ρε ποιος σου εριξε μαχαιρια να του γραπχσω ποιημα να δεις που θα ποθανει απο την ξεφτιλα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κόπηκα μόνος μου ρε γαμωτο με τη σπάτουλα της τούρτας #%^*&* ποτάνα κενωνία !
    Αντε καλό ύπνο καζανοκέφαλε.
    Κι εμένανε μου λείπει ύπνοζζζζζ λέμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ζούσε ο Σουρής, θα ειχε αυτοκτονήσει ομπρός στη στιχουργική και τη σατιροφαντασία σας:)

    Επωδός:
    Τρελός παπάς σας βάφτισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από την πόρτα σου περνώ
    και στην κορφή κανέλλα
    έβαλα το καπέλλο μου
    να μη βραχεί η ομπρέλλα!!

    Χαχαχα!
    Απίθανοι είστε και οι δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς Μαριάνα,

    Από την πόρτα σου περνώ
    και τηγανίζεις ψάρια,
    πέτα μου έναν κεφτέ,
    οχ, το μάτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά έχετε πολύ πλάκα όλοι!!
    VaD αυτό με το κεφτέ πολύ επιτυχία!!
    Μόνος σου το σκέφτηκες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο την πόρτα σας περνώ,
    μου φαίνεται ανοιγμένη,
    ρίχνω ενα βλέφαρο να δώ,
    τι κάνετε οι καημένοι,
    βλέπω πως είσαστε καλά,
    μα έχω μιά απορία :
    είμαστε μεις καλά παιδιά,
    για μπράβο και βραβεία ;
    Αν είμαστε εχει καλώς,
    καθίστε να μιλάμε,
    αν όχι πάλι, προφανώς,
    μαζι σας θα γελάμε.

    Μπουχουλουμπούχουλουμπούχουλουμπα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aπο την πορτα μου περνω
    γερνω και πανω της ξερνώ
    σαν καταφέρνω να σταθώ
    ορκιζομαι μην ξαναπιώ
    και μπαίνω μέσα σέρνοντας
    κι απ το μεθύσι γέρνοντας
    για να περασει το κεφάλι
    ανοίγω ακόμα ενα μπουκάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. zoyzoy,εγώ στιχουργός;Και να κλεψω τη...δ(λ)όξα των ΤζονακοΒρασιδαίων;Ουδεπώποτε!Απλώς τ'ακουγα στο χωριό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια καλημέρα πέρασα ν' αφήσω,τους βλαμένους συγγραφείς να βρίσω! Η ξεχασμένη θεία ούρσουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπουααααχαχαχαχ...
    Εβαλες Ιντερνέτιον ;
    Τι θες ;
    Τι βρίζεις ;
    Πόσα θες ;
    Τι μας πρήζεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή